Administrering av teknologi kan fort bli uoversiktlig. Derfor utviklet vi TESMA® – en applikasjon som gjør det enklere å se de kommersielle, økonomiske og tekniske aspektene i sammenheng. Databasen i TESMA® gir deg tilgang til all nødvendig informasjon i sanntid, slik at du alltid har full oversikt.
Enten du leaser smarttelefoner og laptoper, gaffeltrucker, medisinsk- eller industrielt utstyr, er det like viktig med en enkel og effektiv løsning for administrering av utstyret. Ved hjelp av et tastetrykk gir TESMA® deg full oversikt over produktets livssyklus i sanntid. Programvaren er i tillegg enkel å bruke og hjelper deg med økonomisk kontroll og nøyaktig rapportering. TESMA® er et verdifullt verktøy som både kan forenkle beslutningsprosesser og øke effektiviteten i bedriften din.
Uoversiktlige kostnadsbilder gjør det vanskelig å planlegge og fører til at mange teknologiinvesteringer blir mye dyrere enn nødvendig.
Med TESMA® kan du enkelt se de kommersielle og tekniske aspektene i sammenheng og få et detaljert overblikk over teknologiens livssyklus – fra rådgivning og utrulling til innsamling og sertifisert datasletting.
For oss er det er det en selvfølge at dataene dine skal være helt sikre gjennom hele prosessen, fra implementering til sletting. Derfor utfører vi jevnlige sikkerhetstester og har sørget for at TESMA® har den høyest mulige sikkerhetsvurderingen for nettbaserte Asset Management-systemer, med en rating på A+.
TESMA®-appen (Android og iOS) gjør det enkelt å spore utstyr fra smarttelefonen. Du kan registrere produktenes serienumre med mobilkameraet eller en tilkoblet håndskanner og automatisk tildele brukere. Appen overfører deretter all informasjon til TESMA®-systemet
TESMA® tilbyr en enkel løsning på en rekke utfordringer mange bedrifter sliter med. Med TESMA® får du raskt oversikt over enhetskonfigurasjoner, ulike bruksmønstre og tilgjengelig budsjett, i tillegg til at den innebygde økonomiske kontrollrapporteringen forenkler både budsjettering og kapasitetsplanlegging. Når du skal levere inn brukt utstyr, gir TESMA® deg raskt en oversikt over statusen på utstyret, bruksperiode og selve avhendingsprosessen. TESMA® dekker også sletteprosessen for IT-utstyr, som behandles i våre teknologi- og servicesentre.
TESMA® er like nyttig både til anskaffelse, økonomisk styring, regnskap og IT-drift.
Med TESMA® får ledere i flere ulike avdelinger hjelp til å ta enklere beslutninger. De smarte løsningene for kostnadskontroll og fordeling til ulike kostnadssteder sparer økonomiavdelingen for masse unødvendig arbeid, og i IT-avdelingen sørger de omfattende oversiktene for at dere alltid vet hvilket utstyr som er levert og installert. TESMA® har også en bestillingsplattform som kan tilpasses og kobles opp mot leverandørers nettbutikker. Så fort utstyret er levert, kan du skanne serienumre og få all informasjon tilgjengelig på skjermen – aldri mer manuell utfylling av lister.
TESMA® kobles enkelt opp mot dine egne systemer, slik at du kan jobbe sømløst og utveksle data mellom ulike løsninger. Vi utvikler hele tiden TESMA® for å kunne gi deg et så brukervennlig verktøy som mulig.
TESMA® tar effektivitet til et nytt nivå. Programvaren kobler sammen kommersielle og teknologiske data på en intelligent måte, som gjør det enklere enn noen gang å organisere det tekniske utstyret ditt.
Vi forklarer gjerne mer om fordelene ved å bruke TESMA®